Onsdagen

Allt gick bra me sprutorna igår hon va så duktig min lilla tjej =)
Dock vart hon lite febrig på natten men de gick bra.

Lek o bus me brudarna igår....mest bus hahaha
riktiga skitungar som bara bråkar o tjafsar när vi vänder ryggen åt.
Sen stack vi upp te lersjön o bada eller ja barnen o sofie badade iaf haha.

På kvällen gick Julia o ja ut o kika efter blåbär men de hade inte riktigt tagir fart ännu
några få vart de o sen plocka vi hallon!!!

Julia orolig o ledsen på kvällen när hon sov
senare vart de spyor, stackars lilla =(
Fick ta in lilla kraken i duscehn mitt i natten, hon ahde spyor i hela håret
sen byta i sängen o greja pust, lägger oss ner o så vakna jennie o e lessen,
somnar sen spyr Julia igen pust!!!
Trött mamma idag!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har Jennie just somnat en stund o Julia e i sitt rum o lyssanr på astrid lindgrens ljudsagor som hon älskar.
Jag har sprungit me dammsugaren o nu böte sängkläder i Julias , Jennies o våran säng IGEN gjorde de aldelles häromdagen men  vill änså tvätta allt efter denna natten =(

Sen när älskl. slutar sticker jag o handlar ENSAM!!!!!!!!!

Nu ut o hänga tvätt sen gosa me Julia innan Jennie vaknar!!

Tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0