Helgen över

& den har vari super =)

Lördan en soft dag då de va sånt pissigt väder,
Julia o ja åkte iväg efter frulle o gjorde massa ärenden
köpte hundmat o gosa me kaninerna i djuraffären,handla o plocka lördagsgodis
va på öb o handla massa plock som man alltid gör där.
Vi va borta ett par timmar
o hade de riktigt mys bara Julia o jag =)

På kvällen åkte vi te andreas,martina o lilla Alicia på lite fika
sen hem o munsa o titta på film.

Igår fm va ja duktig o tvätta o städa bilen o älskl. skura utemöblerna
så nu ska dom bara oljas o sen altangolvet en gång te så e de tipptopp sen.

Fam Karlsson/Tezel va här hela dagen igår vi grilla o käka jordgubbar
o hade en toppendag.
Minelle o Julia leker ju så bra ihop så söta tjejerna =)

På fredag blir de midsommarfirande hos dom o de ska bli så skoj!

Imorse tog vi promenix bort te Michaela o tjejerna så gick vi te lekparken o lekte
eller ja barnen leket sandlåda o gunga o vi tjöta =)

Jennie sover o Julia o ja har ätit lunch, nu dammsugit o tar en kaffekopp.
Om en stund kommer Cilla,Carro o barnen weei de ska bli skoj!

O JAG tycker iaf att de STORA kungabröllopet va jättefint o vackert
visst e de j-vligt surt att de kosta så hemskt mkt o att vi e me där o betalar.
Men fint va de iaf.
Min kära make sucka varje gång ja slog på kanalen o skulle glo haha.

Tjaooo

Kommentarer
Postat av: Måna

Jag håller med dig fullt,skiiit fint var det å jätte fina var dom!Jag satt bänkad framför tv´n från klockan två på eftermiddagen...och var inte nöjd förns jag fick se tårtan:-) Kram på ré

2010-06-21 @ 21:23:17
URL: http://scaniatrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att nån gör de haha. Ja visst va de fint =)

Satt uppe typ ve tolv oxå o kolla när dom dansa valsen haha. Kramar

2010-06-23 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0